پایان نامه تأثیر گسترش زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی بین الملل صنایع کوچک و متوسط |
…………………………………………………………………………………………………………………………………99
5-1 نتایج توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………….99
5-2- نتایج آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………….100
5-2-1- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول………………………………………………………………………100
5-2-2- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم………………………………………………………………………101
5-2-3- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم……………………………………………………………………..101
5-2-4 نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم…………………………………………………………………….101
5-2-5- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی پنجم…………………………………………………………………….101
5-2-6- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی ششم…………………………………………………………………….102
5-2-7- سایر یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………………102
5-3- پیشنهادات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..102
5-3-1- پیشنهادات سیاستی ………………………………………………………………………………………………….102
5-3-2- پیشنهادات پژوهشی …………………………………………………………………………………………………103
5-4- محدودیت های پژوهشی ……………………………………………………………………………………………..104
منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………….106
الف: فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………106
ب: انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………….107
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-10-22] [ 11:04:00 ب.ظ ]
|