پایان نامه بررسی رابطه بین مولفه های سازمان یادگیرنده و خلاقیت کارکنان سازمان تعاون روستایی |
———————— 88
چهارچوب نظری تحقیق ———————— 88
جامعه و نمونه آماری ———————— 90
ابزار گردآوری اطلاعات ———————— 91
تقسیم بندی سوالات پرسشنامه ———————— 91
روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات ———————— 92
بررسی قابلیت اعتماد پرسشنامه سازمان یادگیرنده بر اساس نظریه (واتکینز- مارسیک) ———————— 93
بررسی قابلیت اعتماد پرسشنامه خلاقیت بر اساس مدل پلسک ———————— 94
روش انجام کار و شیوههای تجزیه و تحلیل داده های آماری ———————— 95
بخش دوم – تجزیه و تحلیل داده ها – یافته های توصیفی ———————— 96
تحلیل توصیفی مشاهدات و داده ها ———————— 96
فراوانی سازمان یادگیرنده ———————— 96
فراوانی خلاقیت کارکنان ———————— 97
آماره های توصیفی مولفه های سازمان یادگیرنده ———————— 98
آزمون فرضیات ———————— 99
آزمون کلموگرف اسمیرنوف – سازمان یادگیرنده ———————— 99
آزمون کلموگرف اسمیرنوف – خلاقیت ———————— 99
آزمون فرضیه اصلی ———————— 100
آزمون فرضیه فرعی 1 ———————— 101
آزمون فرضیه فرعی 2 ———————— 102
آزمون فرضیه فرعی 3 ———————— 103
آزمون فرضیه فرعی 4 ———————— 104
آزمون فرضیه فرعی 5 ———————— 105
آزمون فرضیه فرعی 6 ———————— 106
آزمون فرضیه فرعی 7 ———————— 107
اولویت بندی اهمیت مولفه های سازمان یادگیرنده در ارتباط با خلاقیت کارکنان———————— 108
ضرایب تعیین مدل ها ———————— 108
برآوردضرایب مدلها و آزمون معنیداری ———————— 109
ترتیب اولویت مولفههای سازمان یادگیرنده ———————— 110
فصل سوم – نتایج و بحث
بخش اول – یافته های پژوهش (3-1) ———————— 112
نتیجه گیری کلی ———————— 114
بخش دوم – پیشنهادهای کاربردی و پژوهشی (3-2) ———————— 115
پیشنهادهای کاربردی ———————— 115
پیشنهادهایی پژوهشی ———————— 121
مشکلات و محدودیتهای تحقیق ———————— 122
منابع فارسی ———————— 123
منابع خارجی ———————— 128
پیوستها :
پرسشنامه سازمان یادگیرنده ———————— 134
پرسشنامه خلاقیت بر اساس مدل پلسک ———————— 136
سازمان تعاون روستایی ———————— 138
تاریخچه و سیرتکاملی تعاون در ایران ———————— 138
ماموریت و وظایف سازمان ———————— 140
اهم برنامه های هدایتی سازمان مرکزی تعاون روستایی ———————— 141
اهم برنامه های حمایتی سازمان مرکزی تعاون روستایی ———————— 141
اهم برنامه های نظارتی سازمان مرکزی تعاون روستایی ———————— 142
استراتژی های کلان سازمان ———————— 143
فناوری اطلاعات و هدایت ———————— 143
فناوری اطلاعات و حمایت ———————— 144
فناوری اطلاعات و نظارت و مراقبت ———————— 144
سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی ———————— 146
آموزش و توسعه تعاون روستائی ———————— 146
تهیه و توزیع کالاهای مصرفی ———————— 147
خرید و فروش محصولات کشاورزی ———————— 147
خدمات فنی و کشاورزی ———————— 148
صنایع تولیدی و تبدیلی ———————— 148
اعتبارات روستائی ———————— 148
نظارت و کنترل ———————— 148
خلاصه انگلیسی ———————— 149
فهرست جداول
جدول شماره (1-1) خلاصه دیدگا هها درباره ویژگی هاومولفه های سازمان یادگیرنده ———————— 40
جدول شماره (1-2) مولفه های خلاقیت از دید دانشمندان مختلف ———————— 59
جدول شماره (2-1) جامعه و نمونه آماری در سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی ———————— 90
جدول شماره (2-2) تقسیم بندی سوالات پرسشنامه ———————— 91
جدول شماره(2-3) آماره پایایی پرسشنامه – متغیر سازمان یادگیرنده ———————— 93
جدول شماره(2-4) آماره پایایی پرسشنامه – مولفه های سازمان یادگیرنده ———————— 93
جدول شماره (2-5) آمار پایایی پرسشنامه – متغیر خلاقیت ———————— 94
جدول شماره (2-6) آمار پایایی پرسشنامه – مولفه های خلاقیت ———————— 94
جدول شماره (2-7) آماره های توصیفی متغیرهای تحقیق ———————— 96
جدول شماره (2-8) آماره های توصیفی مولفه های سازمان یادگیرنده ———————— 98
جدول شماره(2-9) آماره های توصیفی خلاقیت ———————— 98
جدول (2-10) آزمون کلموگرف اسمیرنوف – سازمان یادگیرنده ———————— 99
جدول (2-11) آزمون کلموگرف اسمیرنوف – خلاقیت ———————— 99
جدول شماره ( 2-12 ) نتایج آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین سازمان یادگیرنده و خلاقیت کارکنان—————————– 100
جدول شماره (2-13) نتایج آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین یادگیری مستمر کارکنان و خلاقیت کارکنان —————————– 101
جدول شماره (2-14)نتایج آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین سطح پرسش و گفتگو درسازمان و خلاقیت کارکنان —————————– 102
جدول شماره (2-15)نتایج آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین تشویق حس همکاری و یادگیری و خلاقیت کارکنان —————————— 103
جدول شماره ( 2-16 )نتایج آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین توانمند سازی کارکنان و خلاقیت کارکنان —————————– 104
جدول شماره (2-17)نتایج آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین طراحی و اجرای سیستمهایی برای مشارکت افراد در یادگیری و خلاقیت کارکنان ———————— 105
جدول شماره ( 2-18 )نتایج آزمون آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین میزان مرتبط بودن سیستم با محیط خود و خلاقیت کارکنان —————————— 106
جدول شماره (2-19) نتایج آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین رهبری استراتژیک و خلاقیت کارکنان —————————– 107
جدول شماره ( 2-20) ضرایب تعیین مدل ها ( رگرسیون ) ———————— 108
جدول شماره (2-21) جدول برآورد ضرایب مدلها و آزمون معنیداری ———————— 109
جدول شماره ( 2-22 ) ترتیب الویت ارتباط هر یک از مولفه های سازمان یادگیرنده با خلاقیت کارکنان سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی ———————————- 110
جدول شماره ( 3-1 ) خلاصه نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق ———————— 114
فهرست نمودارها – اشکال
شکل شماره (1-1) مدل تحلیلی تحقیق ———————— 15
شکل شماره (1-2) مدل عملیاتی متغیر پیش بین ( سازمان یادگیرنده ) ———————— 16
شکل شماره (1-3) مدل عملیاتی متغیر ملاک ( خلاقیت ) ———————— 17
شکل شماره (1-4) فرایند یادگیری هوبر ———————— 29
شکل شماره (1-5) یادگیری تک حلقه ای ———————— 29
شکل شماره (1-6) یادگیری دو حلقه ای ———————— 30
شکل شماره (1-7 ) یادگیری سه حلقه ای ———————— 31
شکل شماره (1-8) تبیین مدل سازمان یادگیرنده ———————— 32
شکل شماره(1-9) الگوی ﺳﻨﮕﻪ ﺑﺮای ﺳﺎزﻣﺎن ﻳﺎدﮔﻴﺮﻧﺪه ———————— 37
شکل شماره (1-10) الگوی واتکینز و مارسیک برای سازمان یادگیرنده ———————— 39
شکل شماره (1-11) مراحل پیاده سازی سازمان یادگیرنده ———————— 42
نمودار شماره(2-1) فراوانی سازمان یادگیرنده ———————— 96
نمودار (2-2) فراوانی خلاقیت کارکنان ———————— 97
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-10-22] [ 11:08:00 ب.ظ ]
|